Studenci logistyki na AONie
Witam wszystkich zarejestrowanych, nowych użytkowników na forum naszego kierunku. Proszę o wpisywanie się do tego tematu
Mam nadzieję, że wszyscy w kulturalny i w miarę przystępny sposób będą odpowiadać na pytania innych osób. Poniżej przedstawiam regulamin forum.
Regulamin
1 Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych.
2 Nie obrażamy innych forumowiczów.
3 Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
4 Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku.
5 Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").
6 Dział Offtopic przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
7 Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Offtopic, będą przenoszone do Offtopica.
8 Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach usuwane.
9 Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
10 Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
11 Avatar powinien ważyć najwyżej 100 kB. Cięższe avatary będą usuwane.
12 Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 50 kB. Dłuższe i cięższe sygnatury będą usuwane.
13 Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
14 Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
15 Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator").
16 Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.
17 W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do stron pornograficznych) prosimy o poinformowanie moderatorów forum (przycisk Raportuj).
18 Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 10% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
19 Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
20 Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.
21 O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
22 Admin ma zawsze rację
To byłoby na tyle. Wszystkich zapraszam do pisania i komentowania.
Pozdrawiam
Offline